هافبک آلومینیوم امیدوار است در دیدار با صنعت نفت به پیروزی دست پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.
مهاجم سرشناس آلومینیوم با وجود دو شوت به سمت دروازه پرسپولیس در گلزنی بدشانس بود.
مهاجم ایرانی روستوف در زدن نخستین گل فصل خود در لیگ برتر روسیه ناکام ماند.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
حذف ایتالیا از رقابت های قهرمانی جوانان اروپا به دوری مجدد این تیم از المپیک منجر شد.
ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.
هافبک نساجی مثل سال گذشته تجربه حضور در فینال جام حذفی را به دست نیاورد.
مهدی مهدی‌پور که دیدار فینال جام حذفی را از دست داد، پس از تعویض با چهره‌ای در هم روی نیمکت تیم نشست.
هافبک دفاعی پرسپولیس در بازگشت به ترکیب یک موقعیت طلایی را با بدشانسی از دست داد.
پاتریک شیک، مهاجم اول لورکوزن، امشب به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تیم سابقش رم به میدان برود.
محسن پورحمیدی که عملکرد بسیار خوبی در مصاف با آلومینیوم داشته، در دقیقه 57 موفق به مهار ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد شد.
هافبک گل‌گهر سیرجان در جریان بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا طلسم عدم پیروزی این تیم در آزادی را بشکند که در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
شوت عجیب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از درون محوطه جریمه به داخل سبد بسکتبال در خط وسط زمین چمن، حیرت خودش و همبازیانش را بهمراه داشت. فیلم این ضربه حیرت‌انگیز توسط دوربین نمای کامل ورزشگاه ضبط شد و قطعا بیرانوند را دوباره به سوژه صفحات مجازی جهانی بدل خواهد کرد. بیرو قبلا بخاطر پرتاب‌های دستش معروف شده بود
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
سردار آزمون در نخستین لحظات حضورش در زمین مقابل دورتموند یک موقعیت فوق العاده گلزنی خلق کرد.
اشتباه میتروویچ، مهاجم فولام، در هنگام شلیک ضربه پنالتی این تیم در بازی مقابل نیوکسل باعث شد گل او مردود اعلام شود. نیوکسل در نهایت به نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی جهانی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا هستند.
رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ با برخورد به صالح حردانی به محمد قنبری بازیکن تراکتور رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی خود، دروازه حسینی را باز کرد، ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد که این موضوع با اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور همراه شد، اما داور مسابقه گل را تائید کرد.
احمد عاطف مصطفی دراغمه» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان در محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف ، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم محمد بنا به جز یک مربی، از عدم همدلی و اتحاد اعضایش در جهانی ضربه خورد و بهترین فرصت قهرمانی را از دست داد.
مهاجم تراکتور در دقایق ابتدایی بازی امروز مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی شد.
شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه، بنا بر روایاتی احتمالاً شب قدر است. بر پایه آنچه از اخبار و احادیث معصومین علیهم السلام استفاده می‌شود، اعتبار و اهمیت و شاخصۀ ماه مبارک رمضان در وجود شب قدر است و این شب است که ماه رمضان را از سایر ماه‌ها متمایز و جدا گردانیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ